1.Gimnastyka https://www.youtube.com/watch?v=oGJg1RSOof4&t=48s
3. Wysłuchanie wiersza Urszuli Piotrowskiej „Gdzie jest miś”. Prosimy dziecko, aby podczas czytania wiersza zwróciło uwagę na to, jak wygląda miś i gdzie jest.
Gdzie jest miś?
Od godziny szukam misia.
Kto go widział? Kto go słyszał?
W kilku słowach o nim powiem:
czapkę z daszkiem ma na głowie,
białe plecki, żółty brzuszek
i jest miły – dodać muszę.
Lubię głaskać go i tulić,
i kołysać, luli, luli,
i sekretów jego słuchać,
gdy mi szepcze je do ucha.
Gdzie się podział ten pluszaczek?
Może sam w kąciku płacze?
Aż tu moja siostra woła,
uśmiechnięta i wesoła,
że on się nie zgubił wcale,
bo na balu jest u lalek.
Urszula Piotrowska
4. Rozmowa na temat treści wiersza. Po wysłuchaniu wiersza dziecko opowiada, co zapamiętało na temat wyglądu misia i miejsca, w którym się znajduje. Wspólnie zastanawiamy się, do czego służy miś.
5. Wykonanie ćwiczenia w KP2, s. 32, ćw. 2.
4. Zajęcia plastyczne „Miś z kółek”.Praca według wzoru. Dziecko, wzorując się na ilustracji z KP2, s. 32, ćw. 2, wykonuje misia z kółek.
Wasze misie z kółek przynieście 25 listopada na Dzień Pluszowego Misia :)
Bajka Miś Uszatek https://www.youtube.com/watch?v=mhbgX_GHyQY
Dodatkowe karty pracy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz