piątek, 19 listopada 2021

Zerówka Pluszowe misie

1.Gimnastyka https://www.youtube.com/watch?v=oGJg1RSOof4&t=48s




2. Wykonanie ćwiczenia w KP2, s. 32, ćw. 1.

3. Wysłuchanie wiersza Urszuli Piotrowskiej „Gdzie jest miś”. Prosimy dziecko, aby podczas czytania wiersza zwróciło uwagę na to, jak wygląda miś i gdzie jest.
Gdzie jest miś?
Od godziny szukam misia. 
Kto go widział? Kto go słyszał? 
W kilku słowach o nim powiem:  
czapkę z daszkiem ma na głowie,  
białe plecki, żółty brzuszek 
i jest miły – dodać muszę. 
Lubię głaskać go i tulić, 
i kołysać, luli, luli, 

i sekretów jego słuchać, 
gdy mi szepcze je do ucha. 
Gdzie się podział ten pluszaczek? 
Może sam w kąciku płacze? 
Aż tu moja siostra woła, 
uśmiechnięta i wesoła, 
że on się nie zgubił wcale, 
bo na balu jest u lalek.
Urszula Piotrowska

4. Rozmowa na temat treści wiersza. Po wysłuchaniu wiersza dziecko opowiada, co zapamiętało na temat wyglądu misia i miejsca, w którym się znajduje. Wspólnie zastanawiamy się, do czego służy miś.

5. Wykonanie ćwiczenia w KP2, s. 32, ćw. 2.

4. Zajęcia plastyczne „Miś z kółek”.Praca według wzoru. Dziecko, wzorując się na ilustracji z KP2, s. 32, ćw. 2, wykonuje misia z kółek.

Wasze misie z kółek przynieście 25 listopada na Dzień Pluszowego Misia :)

Bajka Miś Uszatek https://www.youtube.com/watch?v=mhbgX_GHyQY

Dodatkowe karty pracy 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz